HTML

2013.12.19. 15:13 Lovasnocy

Árak, áruk

Mindig elképedek, hogy más országokban mennyivel drágább minden. Nyilván a saját fizetésükhöz képest megfizethető, de a magyar fizetés/ösztöndíj nem sok ideig lenne elég. Az első napokban még számolgattam. Egy euró egy csokiért, az 300 Ft. Ennyit nem vagyok hajlandó fizetni érte, a 150 Ft-ot is sokallom a büfében. 2 euró egy pizzás csiga, vagy egy sajtburger a mekiben. A legolcsóbb sör 3 euró, 900 Ft. Egy rövidital a bárban 5 euró. 

Végül rájöttem, hogy felesleges a magyar árakkal összehasonlítgatni, igyekeztem mindenből a legolcsóbbat, akciósat keresni. Szerencse, hogy kevés kajával elvagyok, így amit ezen spóroltam, azt elkölthettem csokira :)

Szólj hozzá!

Címkék: Finnország Pénz Helsinki Árak Olcsó Drága


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr545628372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása