HTML

2012.08.31. 12:20 Lovasnocy

Sulikezdés :S

Végülis csak azt felejtettem el, hogy ma nyit a Neptun, és ma kell felvenni a tárgyakat...

Normál esetben már a nyitás előtt fél órával ott ülök a gép előtt, és várom a startot. A faktos helyek sajnos olyan gyorsan betelnek, hogy aki nincs ott az első pillanatban, az lecsúszik róla, maradnak a kevésbé érdekes lehetőségek...

Épp leszálltam a lóról, összerakodtam a táskámba a kobakom, kesztyűm, és indulni akartam, de valami azt súgta, hogy nézzem meg a telefonomat. Vagy ne nézzem? Úgyse keres senki. Még jó, hogy a kíváncsibb énem győzött, mert valóban volt egy nem fogadott hívásom, Cyni hívott, hogy merre járok, merthogy már rég megy a tárgyfelvétel...

Abban a hitben ringattam magam, hogy vasárnap kell felvenni a tárgyakat, és majd pénteken vagy szombaton kitalálom, hogy mire érdemes jelentkeznem. Kicsit elszámoltam magam... :S

Gyorsan hívtam Lacit, hogy lépjen be a Neptunomba, és vegyen fel minden lehetséges tárgyat, amit tud, majd ha hazaértem válogatok, és leadom ami nem kell. Vicces volt, mert fejből nem igazán tudom a jelszómat, így stresszhelyzetben meg még nehezebb volt felidézni egy kódot, ami tele van nagy- és kisbetűkkel meg számokkal, semmi értelme, és általában gondolkodás nélkül, tök automatikusan írom be. De sikerült elsőre helyesen lediktálni, aztán rohantam haza...

Kicsit sem voltam ideges... Áááá. Útközben még a motor sem úgy viselkedett, ahogy kellett volna, de valószínűleg csak nem figyeltem eléggé oda, hogy mit csinálok... :)

Itthon szépen nekiültem szemezgetni a tárgyakat, és végül csak egy olyan fakt van, amit jó lett volna felvennem, de nem sikerült.

Örülök, hogy ilyen barátaim vannak, akik gondolnak rám, mert vasárnap valószínűleg eléggé meglepődtem volna, ha ők nincsenek. :) <3

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr154743730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása