HTML

2015.06.12. 05:20 Lovasnocy

Ez állati!

A tábor és környéke tele van állatokkal Egy rövid összefoglaló a velük kapcsolatos tapasztalataimról. :)

alig.jpg

Az első este a reptérről a tábor felé a sofőröm mesélte, hogy nagyon óvatosan kell vezetni, mert sok a szarvas. Gondoltam csak annyira, mint nálunk, hogy néha-néha felbukkan egy vagy két darab. De a táborig tartó úton - ami kb egy óra volt - három is ácsorgott az útszélen várva az autót, akinek nekirohanhat... Később mikor világosban autókáztunk, több szarvast is láttunk az út szélén elütve. Ez olyan mindennapos dolog itt.

Az első igazi napom reggelén egy hatalmas aligátorteknős ejtőzött a parton, azt állta körbe mindenki. Aztán később a lovaglópályán is találtunk egyet. Normál esetben nem piszkáltuk volna, de a pályát szerettük volna használni, lehetőleg biztonságosan. Egy másik táborból voltak az istállóban fiúk, ők vették észre a tekit. Kerülgették, piszkálták, amikor az harapott, akkor nevettek, de senki nem mert hozzá túl közel menni. Találgatták, hogy lehetne odébb vinni, de nem találtak megoldást. Aztán az egyik meg akarta fogni, de olyan elképesztően szerencsétlen módon, hogy lelki szemeim előtt már láttam a srácot ujjak nélkül. Nah ekkor már nem bírtam tovább, mondtam, hogy majd én gondoskodom róla. Megfogtam a páncél hátuljánál, és egyszerűen kivittem a pályáról. Picit karmolt, meg nyilván nem volt túl boldog a dologtól, de végül senkinek nem lett semmi baja.

A tábor egy tó partján van, láttam mindenféle vízi madarakat is. Vadlibákat a kicsikkel, meg valami fura vadkacsát-szintén kicsikkel. Egyik este pedig egy bagoly suhant a tó felett. Állítólag egy sas is fészkel valahol a közelben.

Ma reggel egy siklót fogtam az istálló mögött a fűben.

A kullancsokról meg a szúnyogokról legszívesebben nem is írnék, de annyi van belőlük, hogy egyszerűen lehetetlen kihagyni a felsorolásból.

Rendszeresen látok mókusokat (vöröset és csíkosat) a fák között vagy a fákon szaladgálni, és egér meg patkány is van bőven. Denevérhez még nem volt szerencsém, de eljön az az idő is, valószínűleg inkább előbb mint utóbb. A mosómedvéken kívül "rendes" medvék is élnek a környező erdőben, remélhetőleg ezekkel nem futok össze majd.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr397535842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása