HTML

2014.08.31. 14:32 Lovasnocy

Nagybevásárlás

IMAG2059.jpg

Ma végre megtaláltam a tökéletes boltot, és egy McDonald's-t is kifosztottam.

A facebookos Erasmusos csoportban sokan kérdezősködnek mindenféle dologról, többek között a boltokról is. Szépen végigolvastam a sok hasznos tanácsot, és megtaláltam a tökéletes áruházat. Olcsó, nagy, és élelmiszeren kívül háztartási kellékek, tanszerek meg egyéb hasznos dolgok is kaphatók. Kiutazásomkor szinte csak ruhát hoztam, meg pár napra elegendő tusfürdőt, fogkrémet... Se tányérom, se evőeszközöm nem volt, tisztítószerekről meg ne is beszéljünk.

De ezen a csoda helyen mindent megkaptam, amit csak akartam, és nagyon jó áron. Amint a mellékelt ábra mutatja már nem szenvedek hiányt szinte semmiben, végre vannak edényeim, tudok vizet forralni a teámnak meg levesemnek. A kenyeremet nem a kisbicskával kell megkennem a puszta asztalon, hanem mint normális, kulturált emberek tányérról, késsel-villával tudok enni. Apró örömök az életben. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Erasmus Észtország Tartu Estonia Bevásárlás EMÜ


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr356706231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása