HTML

2015.07.20. 18:41 Lovasnocy

Drótszamár

A táborban mindenki gyalog közlekedik, de egy idő után kezdett elegem lenni belőle.

imag4938.jpg

 

Az istálló 5 perc sétára van a kabinomtól, ami persze nem sok, de amikor valamit a táborban felejtünk és vissza kell érte sétálni, akkor elég kellemetlen. Az első pár héten bírtam, aztán beosztottak a tábor másik végébe is 1-1 órára, ami szintén 5 percre van, de a másik irányba. Általában mire végzek az istállóban, 5 percem van mielőtt a következő óra kezdődne. Ez alatt az idő alatt meg kéne tennem egy 10 perces utat, és közben még át is kéne öltöznöm, és tervet készíteni arra, hogy mit csinálunk az órán.

Megelégeltem a dolgot, és elkoboztam a tárolóból egy biciklit. Utána persze engedélyt kértem rá, hogy megtarthassam, és megengedték. Azóta sokkal könnyebb lett az életem, és mindenki irigykedik, hogy nekem bicóm van. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr587637994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása