HTML

2015.07.07. 13:24 Lovasnocy

Szabadnapok

A legjobb dolog, ami csak történhet a hét során. :)

 

Az első szabadnapunk még a tréninghét alatt volt. A közeli városba mentünk vacsizni, aztán meg a csapat egyik felével moziba mentünk a Jurassic World premierére. A film pont olyan volt, mint amire számítottam, szerintem méltó utódja a korábbiaknak. Chris Pratt-et már jó ideje szerettem volna valami filmben látni, mert eddig csak egy sorozatát ismertem. Kellemes meglepetés volt, mikor kiderült, hogy ő az egyik főszereplő. Természetesen nem okozott csalódást, de volt egy pillanat az elején amikor azt hittem, hogy őt is megeszi a dínó. De persze túlélte, és megmentett mindenkit akit tudott.

A szabadnapok este 6-kor kezdődnek és másnap este 6-ig tartanak, mindenki a hét meghatározott napján mehet pihenni. Én a péntek+szombat-ot kaptam, 3 másik csajjal együtt. Az első héten este elmentünk egy mexikói kajáldába. Fogalmam sem volt, hogy mit rendelek, végül egy hortobágyi húsos palacsintára nagyon hajazó valamit kaptam, szóval meg voltam elégedve a választásommal.

Viszonylag korán visszaértünk, korai lefekvést terveztünk mert mindannyian fáradtak voltunk az első héten. Másnap reggel 6-kor kinyílt a szemem mintha muszáj lenne felébredtem. Aztán visszaparancsoltam magam az ágyba, és aludtam tízig. Tíz után újra bementünk a városba reggelizni meg netezni.

A második héten néhány bárt látogattunk meg, másnap meg egy tóparton süttettük magunkat, ahol volt wifi is. Tökéletes kombináció. A többiek napoztak egész végig, én meg nem győztem az árnyékban bujkálni. De a nap végére mégis én lettem a győztes, mert picit barnultam, míg a többiek olyan vörösre égtek, mint a rák.

Hazafelé még megálltunk egy fagyizóban. Két gombóc fagyit kértem. És örültem, hogy nem akartam hármat enni. Ami itt egy adag, az otthon kettő vagy inkább három lenne. Sajnos mire eszembe jutott, hogy lefotózzam már a felét megettem, szóval nem lett megörökítve. Az utolsó pár falattal már nagyon szenvedtem, de azért valahogy legyűrtem. A táborba visszatérve bőséges BBQ vacsora várt, de valamiért nem fért belém túl sok :)

Szólj hozzá!

Címkék: Amerika Camp Nicolet


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr967603272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása