HTML

2014.09.02. 23:02 Lovasnocy

Lakótársak

Csak pár órát aludtam, de mégis eléggé kipihentnek éreztem magam. 8 előtt találkoztunk a koli előtt Aurelija-val, aki a másik Erasmusos. Ő csak szeptember végéig lesz itt, utána nem tudom, hogy egyedül maradok-e, vagy lesz valaki más helyette.

A reggel két kontrollal indult, 2-3 hete műtött kutyák jöttek vissza ellenőrzésre. Mindkettőnek térdműtéte volt, és mindkettő úgy nézett ki, ahogy kell, szépen gyógyultak. Később két röntgen volt, egy kutya meg egy cica, mindkettő viszonylag idős, és egy ideje sántít. Már indultam haza, de akkor hoztak egy cicát, aki teljesen levakarta a bőrt a nyakáról, őt még segítettem ellátni.

Hamar végeztem, és bementem a városba venni egy-két apróságot. Főleg kaja kell, mert eléggé kifogytam. Az "egy-két apróság" persze megint azt jelentette, hogy 4 nagy zacskónyi cuccal érek haza, késő délután, hulla fáradtan. Végre vettem mindenféle tényleg ehető dolgot - tejet, joghurtot, tésztát, kakaóport, gyümölcsöt... Így már nem csak kenyéren vajkrémen meg felvágotton fogok élni.

Vettem szemetest is, meg dobozt az apróságaimnak. Találtam egy nagyon szép, barna sálat egy euróért, nem hagyhattam ott. Fürdőpapucsot is vettem, szintén egy euró. Meg egy szandit is találtam, ugyanennyiért. Igazán büszke voltam magamra. :)

A koliba visszaérve kipakoltam, aztán hallottam, hogy valaki érkezik a konyhába. Egy fura, barna-lila hajú lány, olyan vörös kezekkel, mintha most ölt volna meg valakit puszta kézzel. :) Finn lány, másodéves állatorvos, az angol évfolyamon tanul. Rengeteget bír beszélni, és szerencsére nagyon jól beszél angolul. A másik szobába költözött, nem az enyémbe. Szimpatikus, szerintem jól megleszünk egymással. Jah, és a keze azért volt "csupa vér", mert egy barátnőjének a haját festette be, természetesen kesztyű nélkül.

Este későn megérkezett a közvetlen szobatársam is. Litván lány, ha jól értettem, akkor a műszaki egyetemre jár. Sajnos nem beszél nagyon jól angolul, kényszeríteni kell magam, hogy lassan beszéljek, és így tudunk kommunikálni. Úgy gondolom, hogy vele sem lesz gond, viszonylag csendesnek tűnik, bár lehet, hogy csak angolul nem szívesen beszél. Majd szép lassan kiderül.

Szólj hozzá!

Címkék: Klinika Erasmus Észtország Tartu Estonia


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr916667145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása