HTML

2014.09.13. 16:29 Lovasnocy

Ruha

Csodás hely ez a mosoda...

Normál esetben 24 óra alatt azért kéne száradniuk a ruháknak, de amikor ma lementem megnézni... Hát... Minden ugyanolyan vizes volt, vagy még vizesebb, ha ez lehetséges... Néhány fontos dolgot felvittem a szobába, hogy ott kiteregetem, a többit meg hagytam még "száradni".

Egyrészt hideg van lent, másrészt nagyon párás a levegő a sok száradó ruha miatt. Mire jó lenne, addigra valaki újra mos és újra vizes lesz minden... Azt hiszem, hogy be kell szereznünk a szobába egy szárítót, mert ott meleg van, és igaz, hogy alig fogunk elférni tőle, de inkább kerülgetem, mint hogy a végtelenségig várjak, hogy a mosodában száradjanak a cuccok...

 

Szólj hozzá!

Címkék: Erasmus Észtország Ruha Tartu Estonia Mosoda


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr56715111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása