HTML

2014.11.21. 17:52 Lovasnocy

Utószülinap

Még nem is írtam semmit a szülinapomról...

IMAG3156.jpg

Csak onnan jutott eszembe, hogy Dani tegnap hívott skype-on, hogy megköszöntsön. Ő november huszadikán ünnepli a szülinapomat. :)

Reggel elkészítettem magamnak a tortát: két Dörmi maci, rá a gyertyák és a marcipánfigurák. Aztán gyorsan befaltam mindent.

Délutánra áthívtam pár ismerősömet, hogy koccintsunk egyet. Megkóstoltuk a jó magyar pálinkát, volt, aki repetát is kért. A kakaós tészta, mint "magyar specialitás" már kisebb sikert aratott, de a bátrabbak ettek belőle. Nekem a gyerekkorom egyik fő étele a rántott hús mellett ez volt, a tésztára csak kakaó port kell szórni (minél több, annál jobb), és megenni.

Egy kevés ajándékot is kaptam, bár szinte senkinek nem mondtam, hogy szülinapom van. Kaptam csokit, virágot és egy észt idézetes könyvet, aminek a címe "nevetés". Egyszer majd talán megértem, hogy mi van benne.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Erasmus Észtország Ajándék Torta Születésnap Tartu Estonia Szülinap EMÜ


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr946921797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása