HTML

2015.07.24. 13:07 Lovasnocy

Napozás

Ahhoz képest, hogy szinte soha nem vagyok napon, egyre barnább leszek.

 leeg.bmp

Van az a csodás szokásom, hogy ahelyett, hogy lebarnulnék csak rákvörösre égek. Szóval a napozást már évekkel ezelőtt kihúztam a "mit csinálok nyáron" listáról. A strandon általában az árnyékban pihenek, ha pedig mégis napra megyek akkor azt csak tetemes mennyiségű naptej alkalmazása után teszem.

Itt a táborban néha süt a nap, de eddig csak pár napig volt tényleg nagyon meleg és tűző napsütés. Eleinte terveztem, hogy ebéd után a csendes pihenő alatt majd picit napozni fogok, de mindig olyan fáradt vagyok hogy inkább alszom. Nap közben az istállóban vagyok, ahol persze nem süt a nap, ha pedig oktatok, akkor nem lehetek fürdőruhában, hanem pólót és hosszúnadrágot kell felvennem.

Ennek ellenére azért elég szépen kezdek barnulgatni, lehet hogy a tábor végére elviselhető színem lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: Amerika Camp Nicolet


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr937638034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása