HTML

2015.06.07. 06:58 Lovasnocy

Repülök

Igen, megint úton.

Az esti lefekvés a szokásom szerintnem úgy sikerült, ahogy terveztem. Előző éjjel alig aludtam, szóval most 8-9 körül le akartam feküdni. Aztán majdnem éjfél lett belőle...

Kelés hajnali 2-kor. A reptéren voltunk 4 után. A becsekkolásnál jó sokat kellett várnom mire sorra kerültem, de a biztonsági ellnőrzés gyorsan ment. Először Brüsszelbe repültem, ott átszálltam egy Chicagoba tartó gépre. Onnan irány Minneapolis. Aztán még egy utolsó átszállással Rhinelander, ahol a tábor egyik dolgozója várt rám. Innen már csak egy órát kellett autózni. Összesen 27 órát utaztam, este 10-re érkeztem meg (ez otthoni idő szerint hajnali 5). Gyors bemutatkozás, aztán alvás. Mivel net nem volt, és a telefonom sem működött, nem tudtam jelentkezni az otthoniaknak, hogy ideértem. Csak reméltem hogy nem aggódják magukat túl :)

Az út egész jó volt, a hosszú úton kaptunk enni, meg természetesen végig aludtam. Egy apróság csupán: a bőröndöm elveszett Chicago és Minneapolis között. De semmi gond, kb 4 nap múlva utánamhozzák. Hát kösz szépen. Még jó, hogy számítottam hasonlóra és a kézipoggyászomban volt minden, amire szükségem lehet, pár öltözet ruhát is beleértve.

7-8 lánnyal vagyok egy faházban, akik szintén oktatók, animátorok vagy nevezzük bárminek őket. Egy másik faházban kb ugyanennyien vannak. Vízisí, úszás, íjászat, evezés stb oktatók vegyesen. Meg van persze sok egyéb ember, akik állandó tagjai a tábor személyzetének.

Internet csak bizonyos helyeken van, nagyon lassú, és ha jól értettem csak bizonyos mennyiségű adat tölthető le havonta, szóval ha az elfogy, akkor net nélkül maradunk. Mindennek tetejébe a telefonom sem talál hálózatot. Mondjuk amúgy sem nagyon terveztem telefonálgatni, de azért talán néha nem ártana ha működne.

Az internetnek és a reggeltől-estig percre pontosan elkészített beosztásnak köszönhetően csak rövideket tudok írni, ha egyáltalán tudok majd. Azért érdemes néha meglátogatni!

Szólj hozzá!

Címkék: Amerika Repülés


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr287530820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása