HTML

2012.08.03. 19:14 Lovasnocy

AnÁlizálás

A rektális vizsgálat rejtelmeiről szeretnék most írni. Akit nem érdekel, bátran kattintson a jobb felső sarokban lévő ixecskére, és nézzen vissza legközelebb. :)

Mire is való a vizsgálat? Vemhesség megállapítás, ivarzás megállapítás. Meg még sok más dolog, de most csak erről az első kettőtől essék szó. Létfontosságú, hogy az ember megtalálja a méhet, meg a petefészkeket. Namost én hiába próbálkoztam megcáfolni drága Sótonyi professzor (bocsánat, már dékán) urunkat, teljesen igaza volt. Az első pár alkalommal amit érzel, az az, hogy sötét van és meleg. Valóigaz.
Hiába próbáltam bármi felismerhetőt találni, nem sikerült. Néhány dologra még emlékszem belgyóból, hogy mi mindent meg lehet (kellene) találni, de hiába kotorásztam a szerintem megfelelő helyen, semmit nem találtam.

Aztán egyszer Diane, az egyik doki kitalálta, hogy mivel mindketten aaaanyira karcsúak vagyunk (legalábbis ami a kezünket illeti), hogy együtt is bebújhatunk a tehénkébe. Belül a kezembe adta a petefészket, éreztem is rajta a corpus luteumot.
A következő áldozatot egyedül vizsgáltam, és mivel már tudtam mit keressek, meg is találtam az egyik petefészket. Persze időbe telt, kotorásztam egy jó darabig, de a lényeg, hogy megtaláltam.
Azóta, ha lehetőségem van rá, mindig próbálkozom, és egyre gyorsabban találom meg, és egyre nagyobb valószínűséggel. Ha így folytatom, még a végén állatorvos lesz belőlem... :)

Jah, és még egy story eszembe jutott. Pár hete épp osztálytalálkoztunk, és egy orvostanhallgató nagy lelkesen mesélte, hogy egy emberen prosztatavizsgálatot végzett. Nem értem, hogy azt miért tartom undinak, hogy valaki egy ujjal egy másik ember fenekébe nyúl, miközben az tök természetes, hogy én a teljes karomat eltüntetem egy tehén hátsójában... Lényeg a lényeg, egyre biztosabb vagyok benne, hogy jól döntöttem, mikor meg sem fordult a fejemben, hogy orvos legyek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr144687644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása