HTML

2012.08.23. 21:23 Lovasnocy

Egész úton hazafelé...

Időugrás következik, visszatérünk a hazaútra Németországból. Hogy őszinte legyek, egész úton hazafelé nem történt semmi izgalmas. :)
Pénteken a meló végén hazamentünk, gyorsan bedobtunk egy kis kaját, aztán befejeztük a pakolást. Illetve én befejeztem a saját cuccaimat, Viktor meg elkezdte az övéit. Még így is, hogy én már három táskányi ruhát bepakoltam, így is sokáig tartott a rakodás. A sok piperecucc, a hűtőből a kaják, az ágyneműt lehúzni, gyors zuhanyzás-fogmosás...
Egész későn tudtunk csak hazaindulni. Rengeteg holmit kellett hazavinnünk, el sem tudom képzelni, idefelé hogy fért be a kocsiba. Még szerencse, hogy nagy, dobozos autóval tudtunk hazamenni. Ennek persze hátránya, hogy 3 személyes csak, és nagyon pici a hely mindenhol elöl. Én ültem középen, mert én vagyok a legkisebb. :)

Jó darabig nem tudtam aludni, aztán csak győzött az álmosság. Egy jó órát tudtam pihizni, aztán felébredtem, de teljesen kipihentnek éreztem magam. Kicsit később megint aludtam, aztán megint ébren voltam. Egyszer megálltunk egy parkolóban, ott Viktor is aludt egy órát, aztán vezetett tovább.

Már világosodott, amikor Melk-re értünk, itt van egy szép apátság, amit Magdi néni meg akart nézni. Annyira nem rajongok az ilyen dolgokért, pláne nem hajnalban. De ez határozottan megérte. Elképesztően hatalmas, és gyönyörű. Tényleg monumentális. Biztos jól eltöltötték az időt az akkori papok. Pazar kilátás, és a belső udvar sem semmi. Szökőkút, és óriási terek. Sajnos még túl korán volt, és zárva voltak, biztos megért volna egy sétát a belseje is. 

Innentől hazafelé már Magdi néni vezetett, Viktor aludt egy picit, de aztán ő is figyelte az utat.

Viktorral még beugrottunk Győrbe a kocsiért, és ha már ott voltunk megnéztünk pár lovat egy ismerősünknél is. Itthon a gyors kirakodás és ebéd után már álltunk is neki az itthoni dolgoknak... Ketrectakarítás, kutyaetetés, lóetetés, kapálás, öntözés, itatás... Vissza a hétköznapokba... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr844728552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása