HTML

2013.07.16. 21:38 Lovasnocy

Szunyóka

Ma igazából semmi olyan nem történt, amiről tényleg érdemes lenne írni. Reggel egész frissen keltem, de mire a rendelőbe értem, tiszta hulla voltam, alig bírtam a kocsiban ébren maradni. Szerencsére hamar végeztünk a reggeli/délelőtti dolgokkal, szóval haza tudtam jönni picit. Aludtam kb másfél órát, és frissen-üdén vágtam neki a délutánnak. 5-ig a kisállatos rendelésnél segítettem, aztán újra útra keltünk kocsival. 8 után értem haza. Igaz, hogy nem kellett sok helyre menni, de mindegyik jó messze volt a rendelőtől, meg egymástól is, azért tartott ilyen sokáig.

Mivel a mai napról tényleg nincs semmi érdemleges, írok a rendelőről. Még otthon kerestem a rendelő telefonszámát, de a honlap nem akart betöltődni. Gondoltam ideiglenes hiba, de pár nappal később sem volt elérhető. Rágugliztam, és egy új honlapot találtam, új honlapcímmel. Böngészgetve kicsit, először feltűnt, hogy van egy új alkalmazott, egy fiatal srác, aki nemrég végzett. Kb október óta dolgozik ott. Aztán tovább nézegetve észrevettem, hogy már nem csak az előző doki neve van feltüntetve tulajdonosként, hanem egy másik is. Pár hónapja már ketten a tulajok. Ezért lett új honlap, ezért lett a rendelő neve is más. Örülök, hogy társtulaj lett a csaj, nagyon megérdemli. Nagyon nagy a tudása, nem tudom, hogy tud ennyi mindenhez érteni.

Nem csak a honlap lett más, hanem új pólókat is csináltattak a kisállatos rendeléshez. Annyira jó színösszeállítás: sötétzöld, de világoszöld sávok is vannak benne, pl a nyakánál meg az ujjainál. Meg világoszölddel mindegyikre rá van hímezve a doki/asszisztens neve, szóval mindenkinek saját pólója van+a tulaj is jól láthatja. A logó is picit megváltozott, szóval az egész hely tökre meg van újulva, és tetszik a sok változás.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr715408778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása