HTML

2013.07.21. 21:13 Lovasnocy

Félúton

Most vagyok a gyakorlat felénél, két hét eltelt, még kettő van hátra. Az idő elképesztően jó, sőt, túl jó. Nagyon meleg van, és a jövő hétre még melegebbet mond. Sikerült szépen leégnem megint. Ilyen az én formám.

Szombat délelőtt dolgoztam, volt egy nehézellés. Én csak néztem, segíteni nem nagyon tudtam. A doki eléggé megszenvedett vele, legalább egy órába telt, mire sikerült kiszedni a picit. De jól van. Ez volt az első nehézellés, amit láttam, már ezt is kihúzhatom a "must see" listáról.

A délutánom szabad volt, napozgattam, neteztem. Estefelé a háziak lehívtak grillezni. Nagyon fincsi husi volt, salátával, meg fokhagymás-bagett-tel. Csak négyen voltunk velem együtt, egész jól elbeszélgettünk.

Vasárnap egész nap itthon voltam, délelőtt főleg aludtam, délután kicsit kiültem a teraszra, de elképesztő volt a forróság. Találtam időt egy kis takarításra, sőt még egy almás sütit is sütöttem. Jó kis hétvége volt, kár, hogy már vége is.

Ezt a képet pedig most találtam, elég sokszor érzem magam itt így... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr175417737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása