HTML

2013.11.10. 16:32 Lovasnocy

Az első éjszaka Helsinkiben

Csütörtök este indult a gépem Pestről, már délelőtt elindultam otthonról, még a ruháimat be kellett pakolnom a lakásban, Pesten. Jó korán értem a reptérre, de legalább volt időm nézelődni, rájönni, hogy hol kell becsekkolni.

Eddig Wizzair-rel repültem csak, és ott van lehetőség neten becsekkolni. Elvileg itt is lett volna, csak valamiért nem engedte a rendszer. Szerencsére nem kellett sorba állni, pár pillanat alatt meg is kaptam a jegyem. A biztonsági ellenőrzés viszont jó sokáig tartott, nagyon hosszú volt a sor. Utána még mindig volt egy órám a beszállásig, addig a boltokban nézelődtem. 

A beszálláskor egyáltalán nem ellenőrizték a kézipoggyász méretét vagy súlyát. Az én táskám elég nagy volt, de még pont nem túl nagy. Láttam rá esélyt, hogy megmérik, de nem foglalkoztak vele. Amúgy nagyon kevesen voltunk a gépen, szerintem a fele hely üres volt. 

Ablak mellé kértem a jegyem, szóval gyönyörködhettem a fényekben, amíg nem értünk túl magasra. Még mindig elképedek rajta, mennyire gyönyörű. Sajnos ismerős dolgokat nem láttam, pedig néha fel lehet ismerni pár nevezetességet. 

Út közben neteztem picit, free wifit lehetett fogni, de elég lassú volt, végül inkább aludtam. 

Hajnali 1-kor szálltunk le, nagyon hideg volt, jó sok felhővel meg esővel. Reméltem, hogy nem lesz egész héten ilyen idő...

Mivel hajnalban nem akartam senkihez beállítani, a reptéren aludtam. Találtam egy viszonylag kényelmesebbnek tűnő padocskát, betakaróztam a kabátommal, és próbáltam elaludni. Elég nehezen sikerült, de aztán reggelig fel sem ébredtem. Aludtam már jobban is, kényelmesebb helyen, de egyszer-egyszer el lehet viselni ezt is. Az a jó, hogy nem nagyon kell aggódni amiatt, hogy elviszik a cuccaimat, amíg alszom. Persze azért az értékeimet úgy tettem, hogy ne férhessenek hozzá, meg a hátizsákomat is jól átöleltem, és reggelre még mindenem megvolt. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Finnország Helsinki


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr315620833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása