HTML

2014.09.11. 23:32 Lovasnocy

Szemész

Ma nagyon érdekes napom volt, a szemész mellé voltam beosztva.

A szemész egy idősebb doktornő, és dolgozik mellette egy fiatal, egy éve végzett állatorvos. A fiatal doki felveszi az adatokat, kórelőzményt aztán megvizsgálja a beteget. Ezután megbeszéli a másikkal az esetet, együtt visszamennek tulajhoz, a másik doki is rápillant a betegre, elmondja a diagnózist meg a kezelést, és már kész is. 

Nagyon jó volt, mert én is csinálhattam a vizsgálatokat, a diagnózist angolul beszélték meg, hogy én is értsem, szóval nem csak álltam és bámultam meg unatkoztam. Öt körül jött az utolsó beteg, jó sok időt töltöttem ma a klinikán, és utána még be kellett mennem a városba.

Végre vettem egy észt telefont, így már bárki el tud érni illetve bárkit el tudok érni. Mondjuk nem mintha annyira sok emberrel akarnék telefonálni, de azért jó, ha van.

Este A holnap határa c. filmet néztük meg páran, jó későn értem haza. Egész jó film, bár azért vannak unalmas részek, de legalább nem moziban voltunk, ahol nem lehet beszélgetni. :)

Nagyon boldogan tértem haza. Egyrészt mert nem kellett gyalogolnom, hanem végre bringázhattam, másrészt meg szereztem két szuper lámpát. Az egyik srácnál a pincében porosodtak már egy ideje, szóval kölcsön adta őket a félévre. Egyik sem túl erős, de arra pont jó, hogy ha a szobatársam már aludna, akkor ha felkapcsolom, akkor én látok, őt meg nem zavarja.

IMAG2135.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Film Erasmus Észtország Lámpa Tartu Estonia Bicikli A holnap határa EMÜ Szemész


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr26714893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása