HTML

2014.09.19. 21:28 Lovasnocy

Lõunakeskus

Tegnap a szobatársam eléggé ki volt akadva, el kellett vele mennem vásárolni, hogy ne üljön a szobában egész  nap. Van egy bevásárlóközpont a város másik végén, ahová már régóta el akartam menni, és ez most jó lehetőség volt. :)

Nem sokáig maradtunk, én csak a telefonomra vettem feltöltőkártyát, a szobatársam meg csak pár kaját, hamar visszaértünk a koliba.

Ma elmentem befizetni a kolidíjat. Olcsóbb a bankban befizetni, mint utalni, és majdnem gyorsabb is. Negyed órát kellett csak várnom, és az ügyintézés is maximum 10 percig tartott. Eléggé meg voltam elégedve. Viszont a kolis nőre eléggé mérges vagyok, újra kiszámlázta nekem az augusztusi szállást, amit már kifizettem. Próbáltam vele kapcsolatba lépni, de nem válaszol az emilekre. Duzzogva bár, de befizettem az egészet, remélhetőleg jövő hónapra sikerül valahogy elérnem és visszakapom a pénzem.

A bank után elmentem a tegnapi bevásárlóközpontba, jó sok időt eltöltöttem ott. Először a patikába mentem, aztán beszaladtam a Jysk-be. Nagyon olcsón vettem egy ágyneműt, sőt egy felhúzható szárítót is. A következő mosás így már nem lesz olyan nagy gond. Egy másik üzletben néhány régóta keresett dolgot kaptam: befőttes gumi és konyharuha. Komolyan mondom, fura, hogy milyen apróságok miatt milyen boldog tudok lenni. :)

Zárszóként még egy csomó kaját is vettem, aztán elindultam haza. Bicóval voltam, eléggé érdekes mutatvány volt a sok zacsival meg a szárítóval egyensúlyozgatni, de azért megoldottam, egészben hazajutottam.

Délután újra megragasztottam a papucsomat, most extra adag ragasztóval. Először egész tartósnak tűnt, de sajnos elég gyorsan megadta magát, újra lejött a talpa. :(

A szobatársam hazament hétvégére, és rájöttem, hogy jó hatással van rám, ha itt van. Még csak egy napja ment el, és máris olyan rendetlenséget teremtettem mindenhol, amit elképzelni sem tudtam volna... Azt hiszem a holnapi programom szerves részét fogja képezni a rendrakás...

Szólj hozzá!

Címkék: Erasmus Észtország Tartu Estonia Cipő EMÜ Lõunakeskus Szárító SEB


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr546722429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása