HTML

2014.12.02. 19:02 Lovasnocy

Észt nyelv

Igen, tanulgatok észtül, de kevesebb energiám van rá, mint szeretném...

est.png

Amit eddig sikerült elérnem:
-a buszmegállóban egy néni kérdezett valamit, visszakérdeztem, hogy "következő busz?", ő meg bólogatott. Szóval megmondtam neki, hogy 5 perc múlva jön
-nem minden portás beszél angolul, és ha mosni akarok, már meg tudom kérdezni, hogy van-e szabad mosógép, és ha nincs, akkor mikor lesz
-táncon egész tűrhetően megértem az alap dolgokat: jobb-bal, fiúk-lányok, párcsere, előre-hátra
-és amire a legbüszkébb vagyok: egy táncos összeröffenésen be tudtam mutatkozni, sőt, amikor a többiek bemutatkoztak, abból is nagyon sokat értettem. És a végén megdicsértek, hogy nagyon jól beszélem a nyelvet :)

Persze a beszélt nyelvből általában egy kukkot sem értek, de azért szívesen hallgatom. És örülök, ha véletlenül egy-két szót sikerül elcsípnem.

Szólj hozzá!

Címkék: Erasmus Észtország Tartu Estonia EMÜ Észt nyelv Észt


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr446839371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása