HTML

2014.09.24. 12:56 Lovasnocy

Újabb hét

Újabb hét kezdődött, itt a következő hétfő, újra meló.

A napom jól alakult, sok érdekesség volt. Reggel korán hoztak egy "sürgősségi" esetet: hatalmas kutya, akinek rohamai vannak. Eddig is előfordult már vele hasonló, de mostanáig egészen jól karban tudták tartani a tulajdonosok, most viszont nem múltak el a görcsök. A klinikán sikerült kezelni, a mai terv csak rohammentesen tartani a kutyát, közben 1-2 kisebb vizsgálatot elvégezve, holnap pedig jöhetnek a nagyobbak.

Ma nagyon sok állat volt az intenzíven, a kedvencem egy kis spániel volt, egy igazi kis tündér. Nagyon vágyott arra, hogy valaki simogassa, és figyeljen rá, szóval amikor megpróbáltunk vért venni tőle, teljesen bezsongott. :)

Egy perzsa cica jött a rendelésre, hólyagfertőzése volt, már kezd kilábalni belőle, most vettünk kontroll mintákat, azokkal foglalkoztam jó sokáig.

Kora délután még egy tacsi jött, szintén húgyúti gondokkal. Vicces volt, mert mindenki félt tőle, egy harapós kis dög. Még a gazdi is csak úgy tudja sétálni vinni, hogy rádob egy pokrócot, lefogja, rávarázsolja a nyakörvet és mennek. Egy éve volt egy balesete (a gazdi átment rajta kocsival), azóta ennyire kezelhetetlen. Azt hiszem, ha az én kutyám próbálna megharapni engem, akkor már nem lenne kutyám... Miért lehet az ilyen embereknek állatot tartani?! Miért??

Egy korábbi orvosa által leírt "protokol"-t követtük: pokrócot rá, aztán szájkosár és altató. Utána teljesen kezelhető lett. :) Meg tudtuk ultrahangozni, tudtunk vizeletet és vért venni. Imádok alvó kutyával dolgozni. :)

Kedden nem sok dolog történt a klinikán, pár egyszerű esetet leszámítva csak ültem a tanulóban és könyveket olvasgattam. De aztán beindultak a dolgok, több műtét is kezdődött. Először egy térdműtéthez mosakodtam be, én asszisztálhattam. Aztán egy pici fekete cicának kellett levágni a lábát, senki nem tudja, hogy mi történt vele. :( Itt csak az altatásnál segítettem, meg a műtét alatt monitoroztam. Imádom nézni ezt a dokit, olyan gyorsan - és közben precízen - műt, hogy el sem akarom hinni. Mire elkezdeném élvezni, hogy a műtőben vagyok, már zárja is a sebet és vége.

Végül tehát mégsem volt olyan haszontalan ez a mai nap.

Este karaoke party volt az egyik klubban, oda készülődtem volna, de 7 körül átjött a litván lány, akivel együtt dolgozom, és jó sokáig beszélgettünk. A finn lány is átjött a másik szobából, meg nyilván itt volt a litván szobatársam is, jól elvoltunk, sütizgettünk, teázgattunk, aztán én elkezdtem alapozni. Már tegnap írtam pár ismerősnek, hogy jönnek-e, de nem válaszolt senki. Végül az utolsó pillanatban az egyikük jelentkezett, és szerencsémre kocsival tervezett menni a buliba, engem is elvitt.

Még soha nem voltam ilyen karaoke buliban, az "énekes" a színpadon dalolt mikrofonnal a kezében, de persze a közönség is kivette a részét mindenből. Eddig bárhol voltam, sokkal kevesebben voltak, és nem volt ennyire rivaldafényben az énekes. Mielőtt odaértem, még láttam rá esélyt, hogy valaki rá tud beszélni egy duettre, de amint ideértem rájöttem, hogy soha.

Jó sok ismerős arc volt, nem győztem köszöngetni mindenkinek. Ahogy telt az idő, egyre jobb számokat kezdtek játszani, aztán egyszer csak meghalt az internet, meghalt a buli. Nem is értem, hogy hogy lehet úgy karaoke bulit tartani, hogy youtubeon keresi a zenéket a DJ. Szerencsére voltak offline zenék, amíg vártunk a csodára, hogy visszajöjjön a net kezdődött egy táncolós rész, ami aztán jó sokáig tartott. Zárásként még 3-4 ember, aki nagggggyon elhivatott volt elénekelhette a számát, aztán vége, bezárt a bazár. És még alig múlt kettő.

Elbúcsúztam az ismerősöktől, és jó mérgesen indultam haza. A srác, aki kocsival elhozott a buliba holnap korán kel, szóval hamar le is lépett, de szinte köszönés nélkül. Ha tudtam volna, hogy megy, akkor valószínűleg én sem maradtam volna, hazavitettem volna magam. Így meg most sétálhatok. Persze magamra is mérges voltam, egyszerűbb lett volna bringával jönnöm, és akkor most mehetnék azzal haza. De séta közben jó zenéket hallgattam, gyorsan eltelt az idő. A hidegben sétálás miatti másnapi torokfájás meg orrfolyás pedig hamar elmúlt. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Erasmus Észtország Tartu Perzsa Estonia Karaoke Roham EMÜ Műtét Térd Amputál Harap Tacskó


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr886729397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása