HTML

2014.11.30. 23:52 Lovasnocy

Itt a Karácsony?

Igen, igen... Advent első vasárnapja. Nekem még egy picit korai...

advent.jpg

Már 2-3 hete, amikor boltba mentem feltűnt, hogy mindenhol mikulásokat meg karácsonyfadíszeket lehet kapni. Csak egy "Nah, kezdődik..." sóhajjal kommentáltam...

Szerdán táncról mentem haza, és a főtéren egy hatalmas fenyőfa állta utamat... Ekkor kezdtem ténylegesen ráébredni, hogy igen, megállíthatatlanul jön a Karácsony.

10639735_10152928558574208_6227252963294331001_n.jpg
Így jött:

i.jpg

Csütörtökön bementem a városba egy ismerősömmel találkozni egy bárban, ami a főtéren van, "a nagy hajó mellett". Fogalmam sem volt, milyen hajóról beszél... De gondoltam, hogy majd megnézem a neten, hogy hol a bár pontosan. Viszont mire elővettem volna a telefont, feltűnt, hogy tényleg van egy nagy hajó a tér kellős közepén...

jommu.jpg

 És hogy hogy került ide a Jõmmu? Egyszerűen.

uton.jpg

Oké, igazából annyira nem volt egyszerű, sok helyen csak pár centin múlt, hogy nem törtek össze semmit.

A hajó amúgy év közben utasokat szállít, aztán telelni idehozzák a térre.

Nagyon érdekes volt látni, hogy napról napra szépül a város, felkerültek a karácsonyi fények a térre, a városházára és az egyetemre is.

uni.jpg

Vasárnap este volt a nagy esemény, ahol hivatalosan is minden fényt felkapcsoltak. Én csak a webcamerán néztem, de jól is tettem, mert annyira zsúfolt volt az egész tér, hogy semmit nem láttam volna.

Aztán este, már jó későn hívott otthonról a család, hogy közösen gyújthassuk meg az első adventi gyertyát. Azt hittem, hogy idén nem kerül rá sor. Általában azért mindenki igyekszik otthon lenni hétvégén, de előfordult már, hogy nem tudtam hazamenni, és ilyenkor maradt a skype.

Szólj hozzá!

Címkék: Karácsony Advent Erasmus Észtország Tartu Hajó Estonia Karácsonyfa EMÜ Jõmmu


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr106952233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása