HTML

2014.11.30. 18:41 Lovasnocy

Takarítás

Egész délután azon agyaltam, hogy igen, én vagyok a soros a takarításban. És csak ültem, és reméltem, hogy valamilyen csoda folytán minden magától tiszta lesz... De persze nem lett...

Végül sikerült magam összeszedni, és gyorsan mindent kisuvickoltam. Aztán boldogan behúztam a nevem mellé a strigulát.

Szólj hozzá!

Címkék: Erasmus Észtország Tartu Estonia Takarít EMÜ


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr976952503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása