HTML

2011.09.14. 20:44 Lovasnocy

Miért?

Miért? Miért is kezdtem írni ezt a blogot? Miről fog egyáltalán szólni? Jó kérdések...

A nyáron Svédországban dolgoztam, majd végigutaztam Finnországot, Észtországban is töltöttem egy pár napot, aztán hazajöttem. Azt hiszem először főleg erről az útról fog szólni a blog, aztán talán néhány mindennapi történést is leírok.

Svédországban, Slussforsban együtt dolgoztam egy észt lánnyal, Marionnal. Ő kérdezte, hogy van-e naplóm, vagy blogom. Nem volt... Először azt gondoltam, hogy nincs, hiszen nem is nagyon van miről írnom. Ott vagyok, dolgozom nap nap után, nem történik semmi. Aztán elkezdtek történni dolgok, amikről talán érdemes lenne írni. Persze időm nem volt rá, hogy blogot indítsak, meg annyira kedvem sem volt hozzá. Akkor még.

Aztán hazajöttem, és mindenki kérdezgetni kezdett, hogy "Na, milyen volt?". Vajon mi erre a helyes válasz? Jó. Rossz. Érdekes. Tanulságos. De ezek csak rövid szavak, semmit nem mondanak el arról, mit éltem át. Ha van időm, akkor belekezdhetek 1-1 rövid történetbe, de persze másfél hónap történéseit lehetetlen belesűríteni öt percbe...

Vagy van, hogy belekezdek egy történetbe, de nem tudom befejezni. Esetleg befejezem, de rögtön beugrik egy másik, amit jó lenne elmesélni, visszaemlékezni rá, de nem akarok untatni senkit, vagy csak egyszerűen nincs rá idő.

Szóval most itt ez a blog, akinek van kedve, az el tudja olvasni. Ha pedig senki nem olvassa, akkor is jól járok, hisz végre kiírok magamból mindent. Jót. Rosszat.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr113227962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása