HTML

2012.08.04. 14:37 Lovasnocy

Kantalanítás

Az egyik reggel mikor odaértem a rendelőbe, épp egy kanmacskát altattak. Mikor elaludt, a doki megkérdezte, hogy akarom-e én csinálni. Már sok macska ivartalanítást láttam, meg párszor csináltam is, de mivel nem tudtam, hogy itt mi az általános módszer, mondtam, hogy legyen úgy, hogy ő kiveszi az egyik golyót, én meg a másikat. Majdnem ugyanúgy csinálta, mint otthon szoktuk, csak apró különbségek voltak.

Pár nappal később ugyanez volt egy kutyánál is. Az egyik doki kiszedte az egyik golyót, én meg a másikat. Fura, mert mi otthon mindig 2 lekötést csinálunk, és mindig beleöltünk az izomba is, hogy ne csúszhasson le a fonal. Itt meg egy szem lekötés, nincs az izomba öltve. Kicsit kevésbé érzem biztonságosnak, de ha itt ez a szokás...
A herekivétel után a kutyánál össze is kell varrni a zacsit, ezt is csinálhattam én, ez volt a legelső, hogy itt is megengedték, hogy tűt-fonalat fogjak a kezembe.
Ami még fura-ezt más Svédországban is láttam, hogy nem mindig a herezacsin keresztül veszik ki a heréket, hanem annál előrébb vágnak. Ez talán azért jó, mert a zacsi ugyanúgy lóg, hiába nincsenek benne a golyók, az illúzió picit megmarad. Bár szerintem fura ahogy a zacsi himbálózik a lábuk között, tök üresen... :)

Tegnapelőtt meg két kecske volt az áldozatunk. Vagy mi voltunk az ő áldozataik, nem tudom. Egész nap kecskeszagtól bűzlöttünk, a többiek nem szívesen jöttek a közelünkbe. :) Nem tudtam, hogy a kecskéket ennyire nehéz altatni. Épp csak pár csepp altató kell, attól hamar elalszanak, de nagyon gyorsan fel is ébrednek. Lehet utánaadagolni persze, amikor ébred, de kb a harmadik után egyszerűen rezisztens lesz, tök mindegy mennyit adsz, simán felébred és kész. Szóval igyekezni kell mindenféle műtéttel.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr374691315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása