HTML

2013.07.11. 21:52 Lovasnocy

Boldog szülinapot!

103362_1373571905.png_600x800

Enikő, a húgom ma 19 éves. Igen, ő sem lesz már fiatalabb. :P Mivel nem vagyok otthon, gondoltam keresek neki valami kedves képet ajándék helyett. Ez a legjobb, amit találtam. Amik közül még választhatam volna: imádom a húgomat, mert ő a legtökéletesebb/legszebb/legokosabb/legyügyesebb/legakármilyenebb ember, akit csak ismerek, és természetesen ő a legjobb barátom is; a testvér ajándék a szívnek, és értelmet ad az életnek. És így tovább. A sok közhely között szinte elvesztem. De szerencsére megtaláltam ezt a visszafogott -de a biztonság kedvéért rózsaszín- üzenetet.

Szóval boldog szülinapot!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr985401095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása