HTML

2013.07.19. 21:37 Lovasnocy

Végtelen

Ma nagyon hosszú napom volt. És a hátam még mindig nagyon viszket a leégéstől. De legalább a reggelem jól indult: utalták végre a pénzt, amit egy pályázaton nyertem. :)

A rendelőben reggel ültem a megszokott helyemen, és a fehér sötétítőn láttam egy pillangó mintát. Hogy eddig miért nem vettem észre? Tök jól mutat ott, és feldobja a helyet. Fura, hogy pár perce mintha vízszintes lett volna, most meg már függőleges. Jaaa, hogy az igazi pillangó? Akkor a legjobb lesz kivinni a szabadba. :)

100_3065_1.JPG

Az első hely lovas hely volt. Már voltunk itt egy másik dokival, az erdő kellős közepén. Általában nem emlékszem az útvonalakra, de szerencsére most tudtam, merre kell menni, különben a doki nem biztos, hogy odatalált volna. Az egyik ló állítólag Haflingi, de szerintem tuti nem az... Magasabb is, a sörénye is más. De ha a tulajnak jó Haflinginek, akkor nekem is jó. :)

Az egyik istállóban volt egy nyusziketrec, benne egy nyuszi. Meg két kiscica. A nyuszi örökbefogadta a kiscicákat. Tök cukik együtt. Itt is egy méhkezelést csináltunk. Érdekes, hogy a tehenek amúgy mennyire igénytelen állatok... Egy csomó állat szobatiszta, egy helyre ürít, ezek meg néha még arra sem veszik a fáradságot, hogy felálljanak... Még ugyanitt bolt egy sérves boci is. Már vagy másfél hónapja illett volna megműteni, most már túl nagy. A tulaj fia vitt minket be az istállóba. Kb 18 éves lehet, és olyan magas, mint én feltartott kézzel. Szóval nagyon. Ő fogta magát, átlépett a kerítés fölött, mi meg alig bírtunk átmászni. A dokinak ráadásul beszorult a csizmája, és kibújt belőle - én szabadítottam ki, és adtam neki oda, hogy felvehesse. :)

Az utolsó helyen egy tőgygyulladásos tehén volt, tőle vettem tejmintát. A tulaj kérdezte, hogy én vagyok-e az, akinek már jó ideje keresnek szállást, és hogy sikerült-e találnom. Úgy tűnik Viktor ismerőse tényleg elég sok szálat megmozgatott.

Szerencsére sok szünetünk volt, el tudtam menni boltba. Még délelőtt autóztunk a lakás felé, és valaki napozott a teraszon, a "teraszomon". Mikor mentem haza a boltból, már nem volt ott, de kíváncsi lettem volna mit szól, ha hazamegyek. :) Engem különösebben nem érdekel, de lehet, h ő furán érezte volna magát. :)

Korán visszaértem a rendelőbe. A mai nap volt egy másik csaj utolsó napja. 2 hétig volt itt, ha jól értettem asszisztens akar lenni. Hozott egy torta-szerű sütit. Két piskótalap között finom krém, és a tetején mandula. Nagyon fincsi volt. Az egyik doki epret hozott, a másik meg egy tábla nagyon finom csokit. El voltunk látva finomságokkal ma. :)

Délután a kisállatos rendelésen maradtam. Nagyon sok macska jött, és viszonylag kevés kutya. Volt nyuszi is, meg kellett mondani, hogy fiú-e vagy lány. Meg volt egy hörcsög, aki elég rosszul nézett ki. A szeme ki volt dülledve valami miatt. Még fiatal állat, nem kéne, hogy így nézzen ki. Az asszisztens fogta meg, de az csak mozgott össze-vissza. Aztán megmutattam neki, hogy kell egy hörcsögöt rendesen megfogni. Azért csak megérte odafigyelni előadásokon meg az egzotikus rendelésen.

Egy kutyának kellett varratot szedni, egy másiknak meg bűzmirigyet nyomni. Vagyok olyan mázlista, hogy pont elsétáltam a kutya segge mögött, és pont eltalált a cucc. Szerencsére volt másik pólóm, át tudtam öltözni. Pedig ez az egyik "egyes számú szabály", hogy bűzmirigy nyomáskor nem állj a kutya mögé, csak épp megfeledkeztem róla...

Sok kiscica is volt, az egyiknek nagyon fájt a hasa, de a röntgen sem volt egyértelmű. Tovább lett küldve egy másik helyre, ahol erre jobban vannak specializálódva.

Még egy érdekes cica volt. Vagyis inkább vadmacska. Kijött a dobozból, meg akartam fogni, és majdnem megharapott. Leugrott a földre, ott kergettük egy darabig, és mikor sikerült elkapni, ketten kellett, hogy lefogjuk a vizsgálathoz. Az egyik lábujja nagyon csúnyán nézett ki. Bealtattuk, és a röntgenen látszott, hogy el van törve a lábujja. Ma is volt egy lábujjlevágás. Plusz ha már aludt, a fogköveit is leszedtük.

A rendelés hatig tart, a műtétet csak utána lehetett elkezdeni. Jó későn is értem haza, fél 8 után. Hulla fáradtan... De még holnap is megyek. Remélem rövid napunk lesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr705415606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása