HTML

2013.12.21. 10:09 Lovasnocy

Hesburger

c360_2013-11-03-11-56-14-369_1384167426.jpg_2240x1344

Amikor épp nem a mekiben vagy a pizzázóban ettem, akkor egy menüt rendeltem a Hesburgerben. Csak 4 euró, és nagyon finom. Otthon nem lettem volna hajlandó ennyit fizetni, de kint minden sokkal drágább... A másik előnye, hogy van wifi, szóval a fontos dolgokat le tudtam csekkolni. 

A burger nagyon finom, mini csibeburger, sok friss salátával. És nem csak finom, hanem elég nagy is. Legalábbis nekem bőven elég volt ebédre. 

Ugyanitt fincsi fagyit is lehetett kapni, amit nem pohárban adtak, hanem sétálókehelyben. Mindenféle öntettel meg cukorszórással lehetett kérni. Mivel télen és nyáron is imádom a fagyit, nyilván nem hagyhattam ki egy kóstolót. 

Szólj hozzá!

Címkék: Finnország Helsinki Kaja Hamburger Hesburger


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr125626616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása