HTML

2014.08.27. 20:18 Lovasnocy

Ismerkedés

Viszonylag időben fel kellett kelnem, 10-re mentem a klinikára, hogy körbevezessenek. Majdnem egy órán keresztül mentünk szobáról szobára, de már 10 perc után teljesen el voltam tévedve. Ami nagyon tetszik a klinikában, hogy a nagyállat meg a kisállat is ugyanabban az épületben van. Külön-külön működnek, de egy helyen vannak, csak a röntgen/MRI rész közös. Hétfőn kezdek dolgozni, valamelyik állatorvos mellé leszek beosztva minden nap. Ezt is nagyon jó dolognak tartom, hogy mindig lesz valaki, aki foglalkozik velem.

Az idegenvezetés után bementem az egyetemre, pár papírt kellett elintéznem a nemzetközi kapcsolatok osztályán. Mindenki nagyon kedves volt, hamar végeztem. Kaptam egy kis ajándékcsomagot, benne mindenféle hasznos kiadványokkal - tudnivalók Észtországról, Tarturól, az egyetemről, programokról.

Visszamentem a koliba, de nem maradtam sokáig, mert olyan szépen sütött a nap, hogy nem bírtam a szobában maradni. Egy másik úton mentem a belvárosba, mint tegnap. Láttam egy érdekes ásatás-szerű valamit, de nem tudtam sokáig nézelődni, mert elkezdett zuhogni az eső, ezért továbbmentem. Láttam egy meki-táblát, aminek nagyon megörültem. Éhen már nem fogok halni az ittlétem alatt. :) Sajnos a táblához meki nem tartozott, az valahol sok-sok utcával arrébb van.

Mivel az esőben úgysem tudtam nagyon sétálni, bementem néhány bevásárlóközpontba, hátha találok valami olcsó háztartási boltot. De nem hogy olcsót, semmilyent nem találtam. Az eső szépen elállt, visszaindultam a koliba.

Most a folyóparton sétáltam végig, egy nagyon kellemes, vadregényes erdős-parkos rész az egész. A kolihoz nagyon közel meg van egy nagy terület, ami sportolásra lett kialakítva. Bringapálya, gördeszkapálya, görkorcsolyapálya, futópálya. Minden ami kell egy kis délutáni kikapcsolódáshoz. Majdnem kedvet is kaptam a sportvetélkedőhöz. :) De este inkább aludtam, ahelyett, hogy elmentem volna a rá. Ha csak valami ücsörgős-beszélgetős program lett volna, akkor talán összeszedem magam, de futni a legkevésbé sem volt kedvem. Pláne, hogy még mindig izomlázam volt a sok cipekedéstől.

Szólj hozzá!

Címkék: Klinika Sport Erasmus Észtország Napsütés Tartu Estonia Meki EMÜ


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr626669939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása