HTML

2014.09.26. 09:56 Lovasnocy

International Food Fest, azaz a nagy zabálás

A mai este a kajálásnak lett szentelve, mindenki bemutathatta  a nemzeti ételeit. Természetesen Magyarország sem maradhatott ki.

Imagejg4_2.jpg

Természetesen én nem segítettem a főzésben, csak enni mentem. A kis csapat kőrözöttet meg paprikás krumplit kreált, nagy sikere volt. A pult alól a szerencsésebbek még pálinkát is tudtak szerezni maguknak.

A kedvencem azt hiszem az észt csapat volt.

Imagejg3_2.jpg

A főzésben nem nagyon erőltették meg magukat, sok volt a bolti dolog, de ez volt szinte az egyetlen asztal, ahol csokit meg édességet lehetett kapni, és a magyaron kívül az egyetlen, ahol nemzeti ital is volt.

Az egyik csoki a kedvencem volt, ami nagyon hasonlít a Túró Rudira, a másik Kalev táblacsoki, a harmadik meg valami behatárolhatatlan, de isteni. Az észt ismerősök megígérték, hogy majd ha megyünk boltba, megmutatják. Azt hiszem, közeleg az újabb függőség.

A Kalev egyébként isteni csoki, és minden elképzelhető ízben van. A kedvencem az áfonyás fehércsoki. Nyamm.

Minden nemzet ételét megkóstoltuk, a végén már alig bírtuk, de ettük és ettük. Mindent ki kellett próbálni. Az abszolút kedvenc a nutellás palacsinta volt, ha tehettem volna csak leültem volna ott, és addig ettem volna, amíg el nem fogy. :) De nyilván nem azért jöttem, hogy nutellás palit egyek, azt bármikor megtehetem.

A legérdekesebb, legintenzívebb egy indiai étel volt, nem tudom pontosan, hogy mi volt benne, de a végeredmény valami nagyon csípős dolog lett.

A nagy zabálás után találkoztunk a szobatársammal, aztán nekivágtunk az éjszakának. Sétálgattunk, bementünk néhány helyre, de ahol volt zene, ott üres volt a placc, ami meg tele volt emberrel az meg uncsi volt... Végül egy Salsa helyen kötöttünk ki, a magyar lányok is ott voltak. A szobatársam nem élvezte, haza akart menni. Nagyon megörültem, amikor úgy döntött, hogy egyedül indul el, nem kell elkísérnem. Kezd felnőni, pár hete nem mert volna egyedül visszamenni a koliba a városból, pláne nem szoknyában. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Erasmus Észtország Paprikás krumpli Kaja Étel Salsa Tartu Estonia Food EMÜ IFF International Food Fest Food Fest Körözött Kalev Kohuke


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr926751395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása