HTML

2014.10.30. 16:51 Lovasnocy

Csomag avagy Happy Birthday to MEEE!! :)

Ma amikor hazaértem a klinikáról ez a kis kedves várt rám:

IMAG3003.jpg

Tudtam, hogy az otthoniak küldenek nekem csomagot, de elvileg csak holnapra kellett volna ideérnie. Na nem mintha bánnám, hogy már ma itt van. :) Már nagyon hiányzott egy jó kis pálinka, szóval mikor kérdezték, hogy mit küldjenek, csak pálinkát rendeltem. Persze sejtettem, hogy nem úszom meg csak egy üveg hazaival, lesz mellette más is. De azért ennyi mindenre nem számítottam.

IMAG2998.jpg

Először egy "Boldog szülinapot" feliratú borítékot vettem ki, benne pedig képek voltak. Családról, meg az összes kis állatkáról. Kutyák, cica, patkány, kacsák. :) Ki is jöttek a könnyeim, ahogy nézegettem.
Pici gondolkodás után kiraktam az asztalom mellé a falra, így mindig láthatom őket.

IMAG3004.jpg

A szobatársaim is legalább annyira kíváncsiak voltak, hogy mit kapok, mint én. Nekik először a két fokhagyma szúrt szemet. Nem értették, hogy minek küldenek nekem fokhagymát. Aztán el kellett magyaráznom, hogy ez hungarikum, speckó, meg magyar meg minden. És finom is persze.

Az ajándékokat 4+1 csoportra osztottam. A +1 a pálinka, 2 x fél liter. Igazi, házi. Tiszta gyümölcs. A szobatársaimnak nagyon nem tetszett az illat, pedig ez nagyon jó fajta! :) Végre megmutathatom az itteni ismerősöknek, hogy miért imádom annyira eme nedűt. :)

Tehát az első csoport a szülinapi tortás. Jah, igen merthogy kedden lesz a szülinapom. Mondanám, hogy nem mondom meg hanyadik, de asszem a kép alapján viszonylag könnyű rájönni.

IMAG3006.jpg

A kettes gyertya sajnos eltörött, de egy kis ragtapasszal úgy-ahogy megjavítottam. A vajasdobozban "torta" van, vagyis sportszelet (egyik kedvenc sütim). A hivatalos verzió szerint ki kéne fordítani, rátenni a gyertyát meg a marcipánfigurákat (ha lehet, akkor a szülinapomon), de nem bírtam ki, rögtön elkezdtem kikanalazni a dobozból.

A második csoport a csokiiiiii.

IMAG3008.jpg

Szülinapos, mikulásos. A kindertojást már "valaki" megdézsmálta, és a francia drazsé sem érte meg a fotózást.

IMAG3007_1.jpg

Ez a banda a nagynénémtől érkezett. Nagyon szeret mindenféle kézimunkát csinálni, a kedvencem a boszorkány, azt hiszem viszem magammal a holnapi Halloween buliba.

A végére marad az "egyebek" csapat.

IMAG3009_1.jpg

A bal oldali egy bevásárlószatyor, ami picire összehajtható. Azt hiszem, a kelleténél jobban örültem neki. Mióta itt vagyok keresek hasonlót, de sehol sincs elég nagy. Ennek viszont pont jó a mérete.

Cica. Mert cica. :)

Toll. Kiderítettem, kacsatoll. (Enikő küldi)

Piros-fehér-zöld szalag. Már a táskámon virít.

Telefonra való hóember és angyalkás fülbevaló. Jah, ezek is a nagynénémtől valók.

Köszönöm az ajándékokat, egészségetekre. Terviseks!

IMAG3011.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Erasmus Édesség Észtország Ajándék Csomag Torta Születésnap Tartu Estonia Pálinka Szülinap EMÜ


A bejegyzés trackback címe:

https://utazzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr466848255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása